2007-08-22 | 14:47:23

mittemellandag

hittills idag:

vaknat av gnäll 07.15, snabb kissning, somna om till 09.00.
frukost-gröt + grönt te oriental
långpromenad 1 timme runt gula stigen, plockat lite äpplen vid GC
dusch + dusch och schamponering av Ghanims tassar
ner på stan m Björn, synundersökning (hyfsat het optiker!), en snabbtitt på HM m.m... (men jag fattig så inge shopping)
lunch, gårdagens linsgryta (curry, lök, vitlök, ingefära, kokosmjölk, zuchini, röda linser) m ris

nu:

plugga inför muntan imorn och äta godis =)

och jag måste faktiskt ta och göra om designen lite till min blogg, det där gula riktigt sticker i ögonen!

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Var du tvungen att prata om godis?! Nu blev ju jag sugen också ju...

2007-08-22 @ 18:37:44
URL: http://jamilllas.blogg.se
Postat av: syster

jag tycker dne gula är lite mysg...sådär vårig
åfräsh=)

2007-08-24 @ 08:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0