2007-12-18 | 23:25:48

jullov

har gjort julköttbullarna nu.

och fikat hos världensbästa moster som fyllde år!

och varit på härlig långpromenad i skogen med hunden lös.

och surat på pappa som insåg det efter ca 5 timmar och sen surade tillbaka resten av kvällen.

ja just, för er som inte har koll...

Jag är hemma hos föräldrarna nu. Mamma är ledig/sjuk (dunderförkyld) och jag har väl tänkt hjälpa till att fixa lite inför ju. julstöka så att säga. It´s nice. jag gillar jul. jul är ledighet, myspys med familjen och god mat!

här är hunden, vid Ekoln igår.

Kommentarer
Postat av: syster

härligt..had evelat vara med i julstöket där hemma å skaffat lite julstämmning...

2007-12-19 @ 09:52:14
Postat av: Emilia

Vad mysigt det låter! Fin bild på grabben (vinthundar gör sig bra på kort)! Jag tror varje dag att jag ska frysa ihjäl men har än så länge mirakulöst överlevt dagarna på ambulansen. God jul på er!

2007-12-19 @ 17:37:47
Postat av: Jamilla

Säger samma som syster!

2007-12-20 @ 01:34:35
URL: http://jamilllas.blogg.se
Postat av: Anonym

det blev 40 st. vi åt nog så det blev 37 kvar...sen mins åtta till jobbet...å minus 7 till gävle..det blir...22st.sen kanske jag fick i mig nån i bar afarten..så typ 20 priåger ska det finnas till julafton. vill du att jag ska baka fler?

2007-12-20 @ 10:53:00
URL: http://leeilas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0