2007-06-10 | 17:16:52

jag har tråkigt

Det är varmt ute.

Det är tråkigt inne.

Har läst ut min (tråkiga) bok.

Ingen annan kul typ här i Fagersta verkar det som! (ok, förutom du då Anna!)

Ingen som vill åka och bada.


Äh, jag ska väl inte klaga. Har precis haft besök hela helgen av en snäll pojke, vi har fikat och gått promenader i skogen och badat i en sjö (fast bara jag som badade) och haft det rätt mysigt. Det är egentligen bara jag som tröttnat på att vara i Fagersta hos mina föräldrar, suck.. men imorn är det måndag och de stackarna måste tillbaka till jobbet och jag får huset för mig själv igen. Jag fortsätter njuta av ledigheten en vecka till! Ikväll kanske jag ska ut och rida med Anna, blir skoj!

Jepp jepp, nu kanske ut en liten stund och svettas i solen.... äta nåt borde jag nog, men är inge hungrig. Blä.

Det är en myra på skärmen, nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0