2007-05-15 | 20:22:05

äldre och klokare

nu är jag 24 år. Det känns bra. ingen större skillnad mot 23 =)

Kalas igår, var MYCKET trevligt! så många gäster att jag fick slut på fat och teskedar.
och blommor fick jag av en söt pojke! En orkidé!! visserligen rosa, men man kan inte få allt =)
ni vet det där med att pojkar inte fattar små hintar och vinkar? man måste peka med hela handen och säga att den där, just exakt den där, vill jag ha i julklapp/födelsedagspresent o.s.v. iaf, jag bara nämnde i förbigående att orkidéer är ju fina, en sån skulle jag vilja ha. (glömde som sagt att nämna att de skulle vara vita...)

image9
Ska bara försöka att hålla den vid liv nu...

Helgen har varit fin. Lördag minns jag inte vad jag gjorde. Söndag var fika på stan, VG, sen var vi till Botaniska Trädgården, hur har jag lyckats bo i Uppsala i 4 år utan att besöka den? Tur jag har träffat nån som visar mig sånt!  Han påstår även att vi borde åka till Stockholm nån dag, det finns tydligen mycket fint där också att se... hmm... kanske det kanske.

Och tack vare min underbart snälla vän Henning så verkar det lösa sig med boendet i sommar. Skåne here I come... Nån kompis till han som hyr rum i ett sunkigt hus och som jag också kan få hyra i. Det blir nog fint, lite som att bo i kollektiv  =)

Rasta hund, duscha och sova nu. Imorn onsdag, sen långhelg och Fagersta!

Kommentarer
Postat av: Jamilla

När kommer du hit då? imorn?

2007-05-16 @ 11:00:12
URL: http://jamilllas.blogg.se
Postat av: Anonym

guh va kräsen man kan vara då. var nöjd å glad rosa orkide var ju superfint!

2007-05-17 @ 12:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0