2007-05-06 | 22:40:47

utvecklar...

jo alltså, vi skulle grilla igår. Jag, Jenni, Gustav, Jonas, Carro, Emmy och Miró. (ja, han grillade också, eller väntade tålmodigt på att deras älgstek skulle bli klar iaf. ) jag hade med mig en flaska vin, funderade på om jag skulle öppna den eller inte men kom fram till att jo, en flaska vin dricker man ju upp på en vecka så det ska nog gå bra. Både jag, Emmy och Jenni skulle joura 8-16 idag så vi skulle bara ta det lugnt men kom fram till att ett glas vin ju var ok. Eller två... och sen började de andra prata om att gå på ekonomsläppet på uls. hmm... vi blev lite sugna på att följa med, bara en liten stund. typ till midnatt bara, som askungen ni vet... och kanske bara ta ett glas vin till.

och så kom vi ner dit då, de spelade för en gångs skull inte schlager, dansband och gamla 90-tals hits. Jenni tog sig en drink. jag sa till Emmy att nä, inte kan vi dricka en drink, då kommer vi bli jättetrötta imorn på jouren. Äh sa hon, klart vi kan dricka en drink! jag skyller allt på henne, hehe.... kl blev midnatt, kl blev ett. vi skrattade, dansade, pussade på pojkar, aggade oss lite mot en elak bitch, kl blev halv två.... vi insåg att vi nog måste börja dra oss hemåt.

Jag fick med mig sällskap hem, mysigt men jag kan ju som bekant inte sova med honom. Det blir varmt, jag lägger mig utanför täcket, det blir kallt, jag kryper nära... och så håller jag på.... sov väl nån timme iaf. kl ringde7.

fy faaaaan vad segt det har varit idag på kliniken! Min hjärna har gjort allt i slow motion. jag lyckade iaf ta ett blodprov, men kanylen fick Christoffer lägga. Och ont i huvet har jag haft. sömnbrist, säger vi... så nu sova.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jamilla

haha..klantigt att va bakis på jour! :P

2007-05-06 @ 22:44:15
URL: http://jamilllas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0