2007-11-06 | 20:49:30

tisdag, ambulansvecka 1

idag kom jag hem från skolan kl 18. rusade bort till korridoren för att hämta Ghanim som pga viss utpressning hade tillbringat dagen hos Björn. Han hade dock redan hunnit lämna Ghanim hos mig och stuckit till URK.

jag kom hem, gosade med hunden, käkade lite, släade lite. kom på att jag nog borde gå en sväng m djuret men eftersom Björn redan varit ut med honom på dagen så var det ju inte absolut nödvändigt så jag sket i det. gick runt gälbo bara, bort till parkeringen, åkte till sunnersta och skulle handla. egentligen behövde jag väl inte nåt speciellt men kände för att handla lite.

*äpplen
*satsumas
*bröd
*tuggpinnar till hunden
*mazariner

men glömde tuggummi.

tänk vad mycket man kan komma på att man behöver! ok, inte mazarinerna, och jag hade ångest i typ 5 min innan jag till slut köpte dem. åt en i bilen. ångrade mig för den var inte så god. åt ett äpple. nu har jag tre mazariner kvar. det var fyrpack.

nu är det Betty och snart desperate.

Kommentarer
Postat av: KimJ

Jag har börjat med Design hjälp (med bilder) på min blogg idag har jag lagt ut hur man gör en header och bakgrund på bloggen. Kommer även lägga ut hur man gör en stor visningsbild kväll.. Välkommen in och kolla! Du hittar design hjälpen under Kategorier! Kram KimJ

2007-11-06 @ 21:20:49
URL: http://KimJ.blogg.se
Postat av: Maria

hahaha tyckte det behövdes eller??? jag är för lat helt enkelt. och bryr mig för lite. men vem vet, en vacker dag kanske... =)

2007-11-07 @ 18:54:20
Postat av: Emilia

Hej!

Jag har utmanat dig! Titta på min blogg!
Ha det så trevligt i Skara!

Kram Emilia

2007-11-09 @ 19:05:09
URL: http://emilia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0