2007-10-05 | 09:08:12

sovmorgon

idag tog jag sovmorgon. har sovit lite dåligt hela veckan och inte känt mig så pigg. ont i ryggen och ont i magen... funderar på stressmage, men jag är väl inge stressad? kanske omedvetet stressad? hmm konstigt iaf.

men inatt sov jag bra, så då tyckte jag när klockan ringde 06.00 att det var klokare att fortsätta sova =) sov till åtta, klev upp, gick promenad och nu ska jag i lugn och ro äta frukost. tror jag smiter in på föreläsningen i nästa rast, borde va strax före tio. Har slut på havregryn! katastrof!! så idag äter jag yoghurt, macka och dricker te till frukost. Funkar ju det med... men inte lika bra som gröten!!

fredag alltså.. min plan för dagen är att hinna städa köket och badrummet. Blev ju lite slö där igår kväll så jag kom inte så långt. Vore bra om jag hann tvätta mattan också, massa leriga tassavtryck på den... Varför jag städar? för att det är skitigt här hemma kanske?? eller för att jag får besök av min söta lillasyster och hennes pojke imorn!! =) vi ska fika på stan och kanske ta en liten promenad i skogen, eller vad säger du syster? Ghanim vill gärna ut iaf så är det fint väder vore det skönt att komma ut en sväng på e.m. och sen ev nachos på kvällen.

hmm.. fick precis ett mess om att e.m-föreläsningarna är inställda. nu känns det ju dumt att ha tagit sovmorgon... kanske måste skynda mig lite iaf (aaah nej, inte skynda! inte bra för magen!!)

här är ett foto på den finaste lilla kvigan nere på KC. hon är gullig! och gillar när man borstar och kliar på henne...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0