2007-10-31 | 22:20:52

veckan

vaknar oftast kl 06.00, ställer om klockan och sover en halvtimme till. släpar mig upp ur sängen, ut på promenad ca 30 min (ja, är lat, vet) sen hem, bädda, fixa frukost åt hunden och mig själv. Väntar på Jenni som lämnar Miro' och så går vi på föreläsning. två timmar förhoppningsvis intressant föreläsning, sen praktiska grerjer, denna vecka som sagt idisslarmedicin. Vi har bl a gjort klinisk undersökning på många kor, läst på om olika sjukdomar, kastrerat två getter, skjutit två kor, vält och rullat en ko samt lärt oss om vad kor ska äta. lunch 12.15 efter patologen (titta på de döda korna som vi skjutit) och då springer jag hem, ut m hundarna, får i mig lite mat, springer tillbaka och byter om för eftermiddagens övningar. ca kl 16 kommer jag hem, hälsar på hundarna, tvingar med Björn ut på promenad (haha) och sen är det mörkt ute när vi kommer in igen. middag av nåt slag, möjligtvis macka och te. slöar i soffan, kollar på tv, oups så är kl 22 och jag går kvällspromenad och stupar i säng. mån-fre. sen äntligen helg. och vad fan ska jag göra då?? jo, joura... kul kul. (snart jul.. hahaha)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Låter som fullt upp! Men det verkar roligare än grisar
iaf (och säkert bättre för andningsvägarna!) Kram kram

2007-11-01 @ 07:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0