2007-09-05 | 21:36:12

5/9 -07 ett år äldre och klokare (öhhh??)

Jag var rejält trött på kalvarna idag men som tur var var det ju sista dagen. På e.m tog jag och Ghanim en härlig och solig promenad med lite hundbus i hågadalen med Emilia och hennes ena lilla Italienare.

En snabbis in på ICA för att handla mjölk och hämta paket och jag sprang förståss på pojken, jättekonstigt och stelt. Och självklart hamnade han i kassakön blevid den jag stog i och vi tog oss så sakteliga framåt mot kassörskan brevid varann. "hej" "hej" det är rätt upp&ner nu med det hela. önskar bara allt kunde kännas bra, på ett eller annat sätt.

inga tentareslutat har kommit heller och imorn har vi en diskussion som jag inte riktigt hade fattat var en examination så nu sitter jag här och inser att jag inte kan ett piss!!!! uuuuhhh, tror jag ska gå och lägga mig och inte kliva upp förrän på fredag e.m.

dessutom ska jag träffa pojken imorn. kul kul.

Men enligt Charlotte så är mina hjärnspöken döda nu!!

nåt fan som mullrar därute, kanske ett flygplan som tänker störta ner på Ultuna? eller en helikopter? eller åska? jaja.. godnatt.

Morgonpromenaden 5/9-07 kl 06.30


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!!! Jo jag tyckte passet var jätteskönt! det var tända ljus och man fick verkligen en avslappnade stund för sig själv med träning av smidighet och rörlighet. Inte så krävande utan bara skönt. Prova! Hoppas allt är bra och att du snart kommer till Gävle och hälsar på! Lycka till imorgon på diskussionen! kram!

2007-09-05 @ 22:19:25
URL: http://miians.blogg.se
Postat av: Emilia

Har du fyllt år? Grattis i efterskott i så fall! Och grattis till tentan igen! Skönt att lådakursen är klar nu tycker jag! Nu är det bara resten kvar!

2007-09-06 @ 16:47:12
URL: http://emilia.bloggagratis.se
Postat av: Emilia

Hej!
Jag har lagt en länk till din blogg på min sida, är det okej?

2007-09-10 @ 21:43:35
URL: http://emilia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0