2007-09-26 | 16:14:34

kofot

haha

jag luktar ko. eller snarare kobajs. igår luktade jag riktig levande ko, ganska mysigt faktiskt. så länge det inte blir för mycket kolukt så funkar det! inte som med grisarna då jag kastade mig in i duschen så fort jag kom hem, duschade och hade massa parfymerad tvål, sen deo, parfym, hårjox som luktar gott, hudkräm som luktar gott.. usch, grisar luktar illa.
men idag har jag inte träffat så många levande kor, och inte på så nära håll som igår. idag har jag karvat i döda koklövar. verkat dem. alltså bankat med klinga och klubba, skurit med hovkniv, svurit lite och fått lite ont i händerna också. men det var skoj! och blev hyfsat fint. sen på e.m fick vi se hur proffsen gör, har en ställning som kon står i så att hon inte kan sparka och som håller upp en fot i taget. Sen slipar de med en slags vinkelslip, fort gick det! vad sa hon? 180 kor på en dag?? nu ska jag laga lite mat och sen iväg på hundkurs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0