2008-04-06 | 13:55:46

brainfreeze

Kom precis hem från gymmet, slängde ihop en smoothie med yoghurt, en banan, ett ägg, lite frysta blåbär och hallon. Supergott och snabbt och enkelt! Men kallt!! Kallt ända upp i hjärnan, haha!

Idag tränades det:

Biceps tre övningar, 3x10 på varje övning. Tungt på sista övningen...

Bröst tre övningar, 3x10 på varje övning. Nästa gång tar jag lite mer på "bänkpress m hantlar" eller vad den nu heter. Tog mer på sista 10 för att testa och det gick ju galant!

Rygg fyra övningar, 3x10 på varje. hade nog ganska lagom vikter. Men tar gärna emot tips på övningar som är kul!

Nu ska jag ut i på promenad i skogen med hunden, han blir ju tyvärr inte motionerad av att jag går på gymmet... Det är därför löpning är så bra. Det passar in i min vardag, är ju enkelt att byta ut promenaden mot en löprunda två gånger i veckan. Och med tiden kanske jag lär mig tycka att det är kul att springa t o m. Man kan ju hoppas iaf. Imorn ska pojken få bestämma runda, får se vad det blir... Spännande!

Nån som har nå bra middagstips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0