2008-12-12 | 19:20:42

Fredagskväll

Skurkar! Förbannade tjyvar och ogärningsmän!

Mina goda vänner har tydligen bestämt sig för att visa bilder på min käre pojkvän från hans bästa sida, dvs den där jag står bredvid honom. Det kandlar om ringvers, nån tradition de har här på skolan för folk som tar examen. Det visas roliga bilder och läses lustiga verser, dock kanske inte alltid personen som står i centrum tycker att det är sååå kul... Så nu blev jag förstås lite orolig over vad det är för bild jag har hamnat med på. Fast det är nog lugnt. De är ju snälla, våra vänner.

Hoppas jag. Annars bussar jag hunden på dem! Han är farlig minsann!


Attack-saluki!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG VILL SE BILDER PÅ DIG FRÅN IKVÄLL (BALEN) NUUUUUU!!!ps min klänning har kommit!!!!!

2008-12-13 @ 22:24:09
URL: http://leeilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0