2008-12-30 | 16:33:59

Varning! söta valpbilder!


Supersöta små salukibäbisar. En sån skulle man ha!
11 dagar gamla bäbisar hos
Red Hawk's kennel.


Fast Ghanim har inte direkt övertygat mig om att jag borde ha en till saluki. De senaste dagarna har han gnällt och pipit från morgon till kväll, med en liten tyst stund direkt efter promenaden. Han tycker att vi borde tillbringa varje minut i dagljus springandes lösa i skogen, allt annat är slöseri med tid. Ev kan han tänka sig att flörta med nån tjusig tjej... Jag är INTE sugen på en till gnällspik. Då verkar det mer lockande med en sån här:



Storpudlar. En vecka gamla små pojkar hos Barfotabackens storpudelkennel.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Spännande med de där salukivalparna! Jag har länge varit småförtjust i flera Red Hawks-hundar jag träffat, så den här kullen ska jag försöka hålla ögonen på av ren nyfikenhet :)

2009-01-01 @ 17:58:47
URL: http://changrila.blogg.se/
Postat av: Carolina

Timjan är också en riktig gnällspik.. Trodde det berodde på att jag daltat med honom för mkt men det verkar ju finnas fler =)Men Muscot är ingen gnällspik alls, han är jättelugn. Han gnällde nästan konstant de 2 första veckorna jag hade honom så hans ranson kanske tog slut då =)

2009-01-02 @ 08:23:49
URL: http://www.zandirah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0