2008-01-14 | 21:37:07

14 jan 2008

jag känner mig inte jagad, så illa är det inte. men jag har en konstig oro i kroppen som jag inte tycker om.
funderar på anledningar och orsaker till denna oro men det är svårt...

tenta på fredag. trodde inte det skulle påverka mig eftersom jag redan bestämt att jag skiter i alla tentor i år. eller, inte skiter i dem, men eftersom jag inte ska jobba i sommar så har jag inget krav på mig att klara tentorna innan sommaren. 

var sjukt hungrig hela förra veckan och nu får jag knappt ner en bit.

Carro kommer imorn och jag har ångest över att mitt hem ser ut som det gör...

Åre om två veckor, ett helt kapitel för sig. Hundvakt, snowboardhyra, hjärnskakningsrisk m.m.

och sen all denna ledighet. vill egentligen bara packa väskan och åka till fagersta, ta det lugnt, läsa, äta, promenera... men  borde kanske vara här mer. va ltie social, umgås med folk... jag vet inte.

suck, vilket klag. tror jag drabbats av januari-depressionen, läste om den i tidningen i morse...

nu cityakuten.

och för er som tycker sånt är kul: dagens höjdpunkt var när jag fick punktera en fotbolls-stor böld på en ko och klämma ut 3-4 liter var! =) härligt!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag gillar också bölder - helst med "vaniljsås" i!

2008-01-15 @ 15:06:08
URL: http://emilia.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Hmm... hjärnskakningsrisk? Hjälm e en bra grej!

2008-01-18 @ 16:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0