2008-03-16 | 12:06:33

solig söndag

Jag har haft besök! Hela min familj kom hit, körde den låååånga vägen hit bara för att hälsa på mig! Vad ni är gulliga =)

Vi lunchade på stan, asiatisk buffé, mums! Glass till efterrätt, men vissa saknade kaffet.

Sen en runda i lite affärer, hann med att spana på gardiner, datortillbehör, skor, jeans, martiniglas och lite tröjor och sånt. Det blev ett par pösiga jeans för mig (och Leila, du kanske hade rätt, en stl mindre hade nog inte skadat... men med ett skärp i funkar de fint! och det fanns ju inte 27or.) och två blåa koftor från HM och så en tunn vit top med 3/4-ärm. Finfint! Ska köpa en gul t-shirt eller linne också, och hitta ett par vårskor hade jag tänkt mig. Sen blev jag lite förtjust i en väska på lindex, hmmm... den ska jag nog inte köpa dock. Lite onödigt och dyrt.


Fika hos mig, tre sorters tårta! Och folket fick äntligen sitt kaffe. Sen for de hemåt, syster skulle på fest och jag likaså.

Dekadensfest. Jag vet fortfarande inte riktigt vad det betyder men såhär var det iaf:
En satt i morgonrock, en i kalsonger bara (såna "y-front" eller vad de nu heter, uuuhhh!!!), en annan i siden-morgonrock och mysbyxor, två hade klätt upp sig i vita blusar och korta svarta kjolar och svarta stay-ups, resten (inklusive jag) hade väl helt vanliga bekväma vardagskläder på sig, typ jeans och en t-shirt. Vissa drack lite öl, vissa drack lite cider, andra drack lite portvin och nån drack lite av varje. Ingen var dock märkvärt berusad. Det spelades spel, tittades på Monty Python, jag läste lite i en bok... Slö fest, mycket trevligt! Ghanim var med, han hälsade först artigt på alla och hitade sen en hög med kuddar på golvet att bädda ner sig i. Han verkade trivas.

Idag ska jag gratta Jenni, hon fyller som alla vet 30!! Tjohooo!! GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0