2008-03-26 | 12:44:00

usch vilket härligt solsken

Sol ute. Det finns äppelträd som bara väntar på att jag ska sätta sågen i dem.
Det finns även en hel pärm och en tjock bok om reproduktion som vill bli läst.
Och en hund som gärna tar en till långpromenad i skogen.
Och nya gardiner att hämta uppe på stan.
Och massa mat i skafferiet som man kan småäta.

Jag är mest trött. Somnar i soffan titt som tätt. Har lite ont i huvet också. Ska dricka ett stort glas vatten och äta en frukt och se om jag blir nå piggare. Usch usch..

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej! Hmm, jag har inte ens börjat titta på någon målbeskrivning eller så än så jag vet nog inte vad det skulle vara för något. Har vi ens fått något material på hund? Ett kattkompendium ska väl finnas på internet tror jag. Jag tror jag får lägga i en högre växel nu!

2008-03-27 @ 09:02:01
URL: http://emilia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0