2008-11-16 | 16:01:39

söndag igen

Major ångest om ifall vi ska gå agilitykurs. Den börjar om två timmar. Dyrt, dyrt men ack så roligt! Hmm försöker pruta lite.. för jag vet ju att jag kommer va borta åtminstone en gång. tror inte de går med på det , men ändå.

Nä nu,. mat kanske?

städa var planen men det går dåligt som vanligt. ska väl lyckas städa badrummet och så dammsuga resten iaf. usch usch, storstädning nästa helg innan Carro kommer. Nästa vecka röntgen hela veckan lång, och veckan efter det också. Varför valde jag så mycket kurser? hur smart var det? när ska jag nu ha tid att plugga?

suck...världens tråkigaste blogginlägg, men vet ni, det är ju inte för er skull jag skriver! ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0