2008-09-17 | 21:44:41

Agilityträning

Inställd agilitykurs idag men vi var ner och tränade lite ändå. Hade med oss en fotograf men tyvärr är salukin svår att fånga på bild när han springer fortare än Fantomen. ("när Fantomen rör sig står blixten stilla" - gammalt djungelordspråk) Jag fick iaf ett bildbevis på att han faktiskt klarar tunnlarna! Även en suddig bild på ett hopp och så ett på däcket där jag själv tyvärr står mitt för så att hans fina hopp inte syns alls så det tänker jag inte ens lägga upp.




Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh söt pojken kan=) Jag drömde en natt att han var utrotningshotad och skulle skjutas jag räddade honom (hade kollat på söta utrotningshotade pandor innan läggdags)

2008-09-18 @ 20:16:39
URL: http://leeilas.blogg.se/
Postat av: Emilia

Duuuktig! Jag måste absolut ta upp Elliots agilityträning igen. Han gillar A-hindret och balansbommen. Platta tunneln vet jag inte om han någonsin kommer att klara dock...

2008-09-19 @ 12:04:16
URL: http://emilia.bloggagratis.se
Postat av: Gustav

Det är ju i Dalarna. Det ser man på hembräntsdunkarna.

2008-09-28 @ 10:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0