2009-04-29 | 21:03:30

Sammanfattning

Jag har varit i Fagersta, Visby, Fagersta igen och nu är jag i Uppsala.
Jag har ensamtränat valp, koppeltränat valp, åka bil-tränat valp. Socialtränat valp. Valp är ganska duktig.
När han lämnas helt ensam blir han upprörd, om han inte är jättetrött och somnar... När han är ensam med Ghanim är han snäll, det brukar vara en kiss i hallen när jag kommer hem men hittills inget söndertuggat och relativt lugna hundar.

Nu packar jag ihop mitt liv i flyttkartonger och på lördag går flyttlasset norrut. Fyra månader som distriktsveterinär väntar.
Imorn ska valborg firas här i Uppsala, jag börjar ju blir gammal så planen är lite picknick, lite bubbel, på kvällen lite grillat? Planen är inte helt fastställd än... Men kanske blir det Flogsta. Ja, känns som ett bra sätt att avsluta sin tid i Uppsala, fest på valborg i Flogsta. =)

Men nu är det Greys anatomy!


Valborg med flickorna - 2007!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0