2009-02-09 | 09:49:26

Snö!

Det går framåt med jobbsökandet! En intervju avklarad, en på gång och två ansökningar som ligger ute (dvs jag väntar på svar). Ett antal samtal att ringa i veckan angående sommarjobb och sen hoppas jag det ska lösa sig.

Annars funderar jag på en sån här:


Red Hawk's Tzion Yeeshai


Namnförslag emottages tacksamt, han kan ju inte heta Tzion till vardags! Men nåt arabiskt är ju förståss fint och passande.

Ghanim och jag är i Fagersta och njuter av snö snö och snö! Härligt! Men lite kallt om tassarna... Vi ska ta en rejäl promenad i skogen lite senare idag så ska han få springa sig trött i snön.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig promenad!!



Vilken underbart söt liten salukivalp! Är det bestämt att han ska flytta hem till er? Stort grattis isf!



MVH Anna, Indy och Tulo

2009-02-09 @ 19:12:24
Postat av: Jenni

Ture!

2009-02-10 @ 22:08:24
Postat av: Jenni

Ture!

2009-02-10 @ 22:09:11
Postat av: Ghanims syster Suhaylas matte Astrid

Tzion är supermysig, en framåt kille. Jag hade förmånen att hälsa på honom i helgen.

Och jo, Suhayla är också en "pratare" liksom Ghanim verkar vara. Första gången jag tittar in på din blogg. Lycka till på Gotland, dit flyttade min underbara veterinär i början på 90-talet, till Visby djurklinik. Från Halmstad.

Timar?

Yashi?

Titus?

Timon?

Timån?

Truls?

Toivo?

2009-02-12 @ 10:37:33
Postat av: Sabine Horn

Dear Maria and Ghanim,

we, Sabine and Konstanze from germany, are absolutely sure that the only right name for your "new" dog and companion must be Tyson.......

We are looking forward to be invited as god mothers to celebrate the christening together with you and our beloved godchiled Tyson:::---)))))

Cheers Sabine and Konstanze(at the phone)

2009-02-12 @ 20:11:40
URL: http://aldjiibaajah.blogspot.com/
Postat av: Madeleine

Tariq är fint och betyder "Namnet på en stärna" på arabiska:)

2009-02-12 @ 22:09:19
URL: http://www.kymaro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0