2009-01-01 | 18:46:00

nyårsfirande

Vi tog det lugnt på nyår. Laddade med en rejäl promenad i skogen på e.m. och sen blev det middag och film hemma hos mamma och pappa. Jag var lite orolig för hur Ghanim skulle reagera för alla raketer i år. Han är ju inte jätterädd men blir lite orolig när det smäller. Men det gick bra! Här ser ni hur cool han var tidigare på kvällen. Det smällde lite redan då.


Ghanim är ganska avslappnad på nyår!


Han ville dock inte gå ut på kvällen mer än för att kissa på en buske ute i trädgården. Sen vid tolvslaget hade han inte en riktigt lika avslappnad pose utan låg och lyssnade på smällarna, men på det hela taget klarade vi nyår mycket bra!

Bilden ser ut lite som en tavla, jag vet inte vad jag gjorde med färgerna och ljuset men jag gillar effekten!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Bra att jag inte är den enda ;) Vad roligt, vart är den Salukiträffen? Lägg in lite bilder på bloggen sen!

2009-01-02 @ 09:45:55
URL: http://vieillerie.blogg.se/hund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0