2009-05-16 | 12:57:03

Galet?

Jag bokade precis färja till Gotland på tors kväll. Så jag är framme mitt i natten och har sen fre-sön i Visby. Sen färjan hem sent sent på sön kväll, sova i Uppsala och åka norrut på måndag. Jour på tisdag. Hmm.. hur smart är det här egentligen?? Ja, ja... bokade flex iaf så om jag inte orkar så kan jag boka om biljetten.


Veckans patienter var som följer:

Häst med urticaria
BVD-prov nöt
Avhorning kalvar
Vaccinationer hund och katt
Avl hund
Häst med COPD
Ko som inte äter
Hund med UVI
Blodprov koll Levaxin-beh hund

Alla överlevde utom en då. Eller, kon vet jag ju inte... är lite orolig för den så jag ringer kanske och kollar om en vecka eller så, bara för att.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0