2009-11-18 | 13:42:17

Lista

  • Kliva upp i tid, ställa kl på 7.
  • städa i köket
  • tvätta minst två maskiner
  • fixa nya p-piller
  • till Lummelunda och släppa hundarna lösa
  • äta "bollar" till middag (kroppkakor, inte min idé...)
  • skriva resultat-delen på exjobbet


Men verkligheten är förståss lite annorlunda. Emir skulle upp och bajsa i natt, inge löst men han var visst nödig. Sen vid halv 6 tiden kräktes han också. så jag sov till kl 8 istället och gick sen ut med djuren. Diskat en del och städat lite i köket men inte klart. Sorterat tvätt men inte tvättat än. Fixat piller. Och nu ska jag fika lite kaffe och en kanelbulle från ICA, sen drar vi till Lummelunda en sväng. Exjobbet och tvättandet blir efter det, när hundarna är nöjda och trötta. Ikväll ska pojken och jag ta en promenad inne i stan, det är så mysigt att gå bland alla de fina husen på kvällen! Det kommer jag att sakna när vi flyttar... Visby är vackert, synd att det ligger på Gotland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0