2009-09-06 | 22:53:17

Uppsalahelg

Trött trött trött. Har haft en trevlig men omtumlande helg i Uppsala. Tenta fredag (gick åt helvete) middag med vänner på kvällen (mycket trevligt!! känns dock lite underligt att det är småbarn med på våra middagar nuförtiden, antar att jag börjar bli vuxen). På stan med Jenni, Gustav (som hastigt övergav oss) och Jamilla. Jag shoppade skor och underkläder, nice! Lördagen var lite underlig för jag mådde illa mest hela dagen och var så trött så jag somnade så fort jag ens kom i närheten av en säng. Misstänker att det berodde på nån slags stress kombinerat med en äcklig och för gammal pastasallad jag köpte på shell och åt till lunch i fredags. Söndagen ägnades åt lite slöande och lite mer sko-shopping i Boländerna. Hemma hos föräldrarna bjöds det på grillat och äppelkaka till efterrätt, mums! Imorn ska bilen städas (hittade äckligt mögel under passagerarsätet... blä...) och packas och på tisdag tänkte jag åka till Visby en sväng. Förhoppningsvis en lång sväng. Vi får väl se.

Valp har fortfarande bandage. Ska fortfarande vila. Börjar nu vara lite oense med mig om den saken. Jag får lägga om bandaget varje eller varannan dag, eftersom det hamnar på sniskan, eller någon lyckas tugga på det, trots tratt! Vi glömde Rimadylburken i Uppsala så ska hämta ut en ny imorn bitti på apoteket. Åb på Strömsholm om en vecka.

Jag har lite nya bilder också, men de ligger på mobilen och jag har inte orkat pilla ut minneskortet för att få över dem på datorn. Ska köpa en sån USB-kabel man kan koppla direkt till mobilen (eller kanske pojken har en sån som kan passa min mobil också?).

Nu kvällste för att få upp värmen i min kropp, jag fryser!! Sen sova. Imorn ska jag som sagt till apoteket på morgonen och sen har jag en hel del att fixa med under dagen. Det är ett hårt liv att va arbetslös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0