2010-04-24 | 15:09:47

LC

var vi på idag. Lure Coursing.
Så Ghanim sprang efter trasan och Emir satt i bilen och ylade. Härligt.

Jag vill ha till hundarna:
selar + ett nytt koppel
galler och grindar till bilen
byta foder till Ghanim (=tjockis)
och till nästa vinter tror jag det blir nya vintertäcken, kanske BoT till båda. gillar passformen på dem.

Men om jag räknar på alla mina utgifter denna månad så blir det inte många slantar kvar av lilla lönen. Men jag får iaf lön! Det var ett tag sen sist :)

Och så ska vi flytta nästa helg och jag har inte ens sett lägenheten, det blir säkert bra, haha...

på måndag börjar jag med egna patienter, bokad lista hela dagen. och nu måste jag försöke deklarera. jajjemen.

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej, hej... hade helt missat din kommentar, den hade hamnat bland spam-mailen :/



Klart vi ska träffas så dom får busa nu när vi blir nästan grannar :)



Mvh

//Tina, Musse & Milton... & lilla, lilla Merlin såklart :)

2010-04-27 @ 21:04:55
URL: http://tinaleiding.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0