2010-01-05 | 16:48:12

Nytt år, bara snabb uppdatering.

Nån slags korta anteckningar om varje dag:

1/1
I knutby mest hela dagen. Åkte hem på e.m och handlade lite mat på hemvägen. Middag: Ostfyllda tortellini med champinjonsås. Star Wars Episode I på kvällen.

2/1
Hemma. Grejat och försökt få lite ordning. Skidåkning och långpromenad, härligt väder! Emir och Ghanim lösa ca 10 min i trädgården - inte halt efter! Middag hos mamma & pappa, köttgryta med klyftpotatis. Star Wars Episode II på kvällen.

3/1
Hemma. Grejat lite mer. Kallt ute. Bara korta promenader. Lite träningsvärk sen skidandet. Lagat hemmagjord pizza med skinka och zucchini på. Mums! Star Wars Episode III på kvällen.

4/1
Hemma. Ridning med Åsa, kul kul! Kallt som tusan ute. Bara korta promenader. Emir lös ca 5 min i trädgården - inte halt efter! Star Wars Episode IV på e.m.

5/1
Hemma. Björn i Uppsala. Ännu kallare ute och bara små promenader <30 min med djuren. Emir lös ca 5 min i trädgården - lite halt efter... Star Wars Episode V på e.m. Middag hos mamma & pappa. Lite träningsvärk efter ridningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0