2012-05-07 | 11:39:21

Huvudet på is?

Idag är segt. Ont i huvet trots en alvedon. Ont i halsen morgnar och kvällar i flera dagar. Sovit dåligt på Hennings soffa två nätter och jobbat tre halvjobbiga dagar. Inget kaos men en del att göra och en tokdålig patient igår som det var mycket pyssel med.

Vänta lite ska göra en kopp te....

....


ok nu så.
Hundarna sover, jag tänkte ta mig ner på stan och kika på nya brillor. Det är 50 % på synsam så kanske ska slå till. De jag har på mig nu är väl sisådär 7 år gamla.

Annars borde jag göra massa myttiga saker men huvet är inte med mig idag. Så jag lägger allt på lite is. En stund iaf. Kolonilotten ska besökas och vattnas, men annars får det nog va idag. Sticka lite mest. Promenera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0