2012-05-08 | 09:35:03

Provar igen

jag vet inte om mina inlägg publiceras?
Det är inte så noga, jag skriver inget vettigt och har inga läsare. Funderar på att lägga ner den här bloggen officiellt. Men vi får se. Än så länge får den ligga kvar.

Idag väckte hundarna mig kl 7. Den äldsta gnäller och gnäller. Jag kan inte avgöra om han behöver bajsa (bytt foder och det blir mer bajs av det nya...) eller om han bara vill ut och ragga (såna tider nu...) så jag har satt nån gräns att så länge han bara gnäller ignorerar jag honom men går han ut i hallen och ställer sig vid dörren får jag väl lov att gå ut med honom. Det värsta är att han nog börjar lära sig att det är hallen som gäller om man ska få komma ut och ragga. Suck. Den yngsta gnäller inte men han vaknar och börjar hoppa runt i lägenheten. 30 kg studsboll som hoppar upp i soffan, ner på golvet, runt runt runt!

Men det är kanske bra att komma upp i tid. Jag har ju hunnit... well.... äta frukost? Exjobba lite. Dricka två koppar te. Fundera över hus. Kännt mig ganska sugen.

Huvudvärken från igår har gett med sig lite. Jag har provat 7 par glasögon och dissat alla. Funderar på att gå ner till ytterligare en optiker idag. Hittade en som hade en del intressanta märken enligt deras hemsida. Märkesnörd? Nja... men det ska va kvalitét, är ju nåt jag har på mig varje dag i flera års tid.

Känner mig rastlös. Och, håll i er nu, nästan lite sugen på att springa en sväng. Underligt. Men jag ska plugga lite till, skriva inköpslista, sen ut med djuren, lunch och allt annat som hör dagen till.

Kommentarer
Postat av: mor

Din moster hade köpt ursnygga glasögon, billigt. Hör med henne.

2012-06-07 @ 23:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0